האמנות היפה של איך Pick להרים בחורה במועדון

כאשר אנשים לדבר על הטוב ביותר מיקום ל לבחור בנות, הן בדרך כלל שמות ברים ומועדונים בנשימה מאוד זהה. באמת, יש הרבה הבחנה בין סצנת ברים לסצינה במועדונים. באופן דומה, לבחור של בנות במועדונים זה הרבה ייחודי גם. הרבה תלוי גם בסוג המועדון שאליו אתה הולך.

הסצנה במועדון פרטי, כמו מועדון גולף למשל, היא באופן טבעי באופן משמעותי ייחודי ממועדון לילה. באופן דומה, מועדון ספורט אירוע הוא שונה ממועדון חגיגה במועדון ספורט. המועדון במאמר קצר זה מתייחס למועדונים שאינם מועדוני לילה, שהם למעשה ברים המכונה על ידי עוד.

הנושא הקריטי ביותר שיש לשמור במחשבות הוא שבנות במועדון אינן מחפשות לפגוש גברים. יותר מכך, אם אינך מבקר תדיר, התניידות בערך בנוחות אולי יתגלה כאתגר. מה שגרוע עוד יותר הוא שאתה תשיג שרוב נשים כרגע מסתובבות בערך בקבוצות, לכן עושה זה קשה לגשת לאחד שאתה מעוניין בו.

היעיל ביותר רעיון לגבי איך לאסוף בחורה במועדון הוא להגיע מוקדם. בסצנת מועדונים, הגעה מאוחרת מרמזת שאתה הרבה פחות כנראה לגלות בחורה בלי עוד גבר לצידה.

אחד מבין היעיל ביותר בעיות שצריך להחזיק במחשבות זה לא להופיע גם להוט לבחור בנות במועדון. אל תלך למועדון עם הכוונה הזו. אם תעשה זאת, אתה רק תעשה את עצמך עצבני וכתוצאה מכך תהרוס את הסיכויים שלך. לך למועדון מתוך כוונה להשיג זמן מעולה. אל ת להופיע כאילו אתה במשימה של לקלוט בנות במועדונים. בזמן זהה, זה לא מרמז שאתה לא יכול לעשות עבודה.

to-save.co.il/hever עומד לעלות אם לשמור לעמוד בפינת הבר. צאו ושיהיה לכם זמן פנטסטי, תהיו מעורבים, ורקדו ושוחחו עם חברים טובים ואנשים אחרים אודות אותך. יש סיכוי נפלאה שאיזו בחורה בחוץ מחפשת גבר בדיוק כמוך ומבחינה במעולה ויחס ידידותי וחברתי.

השיעור בהמשך על איך לאסוף בחורות במועדון הוא לא להסתכל על בחורה עם כוונות מאוהבות. אל תסתכל או תבהה. במקום זאת, צור עין צור קשר עם האישה שמעוררת עניין שלך. עין צור קשר הוא לא רק כלי טוב לפלרטט עם בחורות, אלא גם יוצר עניין. מצד שני, אם אתה שיטה שלה מיד אחריהודעות שהייתה קודם לכן בודקת אותה על ידי מבט נכון ועזב, אתה בעצם מבקש בעיות.

אל נראה מדי להוט או לנסות להתנהג גם מתוחכם. זה גם לא להוציא להיות שחצן ובעל ביטחון עצמי יתר על המידה. אלה רק חושפים חוסר שורשי של בטחון עצמי. יותר מכך, בנות לא אוהבות להרגיש כאילו אתה עושה להן טובה על ידי לדבר איתן. היא כנראה לבזבז אותך בחזרה במטבע זהה ותצחצח אותך כמו עפר. האומנות של לבחור בנות במועדונים היא האומנות של פיק עדין. זו סביבה מפוכחת, ורוב האנשים מכירים כל אחד את השני.